Saturday, December 15, 2012

latihan lanjutan

Hari ni first fitness bersama komander2 baru a.k.a adik-adik jerung yang baru, Yeahh!!
lepas jer solat Subuh terus jer bersiap untuk jogging round campus then straight ke pantai. tapi pader pagi tu, hujan yang tetiber mnyebabkab kitorang terus ker pantai. sepanjang jogging tu mmg mncabr minda sbb aku dah lamer tak joging.

 finally we made it. we reached Pantai Pandak. dan hujan semakin lebat. berteduh sebentar dan aktiviti diteruskan. Gembira dapat bersama dengan komander tua dan baru. Bila bergabung happening giler2. Awesome nanang.

on the way nk balik tu terdetik pulak aku nak tanya kawan aku pasal cikaro. abess dier citer kat member yang lain. yer la aku ni ader jugak yang tak tau. dah namernyer tak perfect kan. Benci betul. last2 baru la aku tahu aper maksudnyer cikaro dan bila ia akan diguner. dan sebab aper ia diguna.

Hari ni jugak shooting dijalankan lagi untuk pemakaian komander. sedikit geram biler tengok orang tido dan aku kener bangun dah sebab nak snap pic. takper, nanti kejer dah siap boleh tido puas2..


p/s komander baru dan komander tua. gonna miss them...

No comments:

Post a Comment